2012 m. spalio 31 d., trečiadienis

Vaikai, DELFI ir apytankės.

Čia šiaip debilės, bet jos irgi naršo socialiniuose tinkluose.

  Sveiki visi, praėjo daug laiko po mano paskutinio straipsnio. Nebijokit, nenusitrenkiau skydinėj (Irmantas bandė laidų izoliaciją, žinot, jis vis pamiršta, kad izoliacinės juostos nuo laidų lupinėt nevalia)-tiesiog nusprendžiau, kad man reikia kūrybinių atostogų, kurias nusprendžiau praleisti įstaigoje, daugumos paniekinamai vadinamoje mokykla.

 Bet tai nesvarbu, nes šį vakarą aš ne apie mokyklas. Praeitą vakarą mane pasiekė laiškas, kuriame rašoma, kad laimėjau DELFIO konkurse. Maniškis rašinys paprastas ir, jei domina, skaitykite jį čia. Žinoma, apsidžiaugiau iki neregėtų aukštumų, nes visada malonu gauti dovanų, ir ypač už rašinį, kuris skirtas gauti dovanoms. Jei norite suprasti jo mintį, paskaitykite ir po to pagalvokite, tada suprasite. :)

 Tik vat, aš noriu rašyti ir ne apie savo pasiekimus, kad ir kokie jie geri. Man labai užkliuvo tema "Ar prieiga prie socialinių tinklų turėtų būti suteikta tik asmenims nuo 18 metų amžiaus?". Tema aktuali ir bei įdomi, nieko nesakau. Aš net žadėjau pats rašyti apie soc. tinklus, bet vienas šunėkas labai taikliai parašė: "Vat linksmiausia būtų, jei koks nepilnametis parašytų straipsniuką apie tai, kad interneto prieiga nepilnamečiams turėtų būti apribota". Dėkoju jam, jis man padėjo nesusimauti. Jeigu nesupratote šios šunėko minties, rekomenduoju baigti skaityti čia. Jeigu supratote, galime tęsti!

Jeigu jūs nieko nesuvokiate ir nemąstote, tai štai, jūsų išganymas, jūsų avinėlis, nuleistas tiesiai iš Bilo Gateso užrašų. Dabar džiaukitės jo teikiamomis galimybėmis kol aš tęsiu su kitais.
 Na, bet vis tiek galit sakyt, kodėl vaikai negali rašyti apie socialinių tinklų draudimą jiems? Tikrai, kokia didelė neteisybė! Juk vaikai irgi turi savo nuomonę šiuo juos liečiančių klausimu! Jie yra svarbiausi čia, taigi kodėl jie čia turi būti čiaupiami per visus galus, kad tik eitų daryti namų darbus ir tvarkytųsi kambarius? Tai visai paprasta, bet kam aš gaišinsiu laiką? Paprasčiau paklausiu jūsų pačių: kodėl kaliniai nesprendžia savo kalėjimo laiko? Kodėl ginkluoti pamišėliai nesprendžia ginklų išdavimo tvarkos? Kodėl negalima nurodinėti už ką balsuoti? O kodėl šiaip idiotai nesprendžia savo būsimo darbo vietos? Atsakykite į šiuos klausimus ir būsit išganyti ir suprasit. Ši mintis nėra materiali, paprastai išreiškiama, nes tai yra tiesiog bendras supratimas tarp žmonių, ko tiesiog negalima daryti. Kaip kartą vienas veikėjas sakė: "Надо, Федя, надо!"

Nemokat rusų kalbos? Mokykitės!

 Taip taip, manysit, kad esu baisus žmogus, nes mėgstu engti kitų nuomonę (bent po šito straipsnio taip manysit). Ir jūs klystate, nes esu tolerantiškas žmogus. Tikrai, nes esu pakantus nuomonėms, bet čia tema gal tik mano dienoraščiui, kurį paslėpsiu kokioje dėžėj su sprogstamomis medžiagomis ir pasiųsiu į karinį poligoną, sprogdinimams. Mano mintys tikrai nėra gėlytėmis sėtos (nors pamažu jas kažkas užsodina). Ir tebūnie. Su šiomis savo keistomis mintimis palieku jus šį vakarą. Sėkmės!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą