2014 m. liepos 3 d., ketvirtadienis

Žiūrėk po dangčiu - laimėk butą! Nori Apple? Negerk.

Ar pamenate visi tą juodai šmaikštų juokelį apie laidojimo namų paskelbtą akciją „Žiūrėk po dangčiu - laimėk butą“? Atrodo, jog panašios taktikos griebėsi ir alkoholio pramonė.


Mintys užplūsta dvejopos. Iš vienos pusės pažiūrėjus, galima pastebėti, jog šitoks būdas prisivilioti pirkėjus yra kaip Houmerio šauksmas krintant į tarpeklį viename iš Simpsonų epizodų ir tai reiškia, jog alkoholio gamintojams jų birzgalas atrodo toks nieko vertas, kad norint, jog kažkas jį pirktų šiems dar reikia suteikti ir papildomų privilegijų. Kitavertus, reikia manyti, jog šios degtinės varyklos darbuotojai ir valdytojai šio šventinto skysčio patys nevartoja (arba nevartoja bent jau darbo metu) ir yra puikiai apskaičiavę jog tai pasiteisina. Na, nebent taip jie galvoja atsidėkoti lojaliems savo klientams, kurių, turint galvoje tai, jog lojalieji dažniau renkasi pigų acto skonio vynelį, neturėtų būti labai daug.

Kaip bebūtų, man visai negaila, jog kažkas po dangteliu ras butą kokį nors Apple produktą, tačiau būdamas visai blaivaus ir gana sveiko proto siūlau Jums alternatyvą!

Apskaičiuota, jog statistinis lietuvis per metus suvartoja beveik 15 litrų gryno alkoholio. Dektinėje alkoholio tūris yra apytikriai 40proc. Vadinasi, kad išgerti 15l alkoholio, žmogus turi suvartoti 47,5litro degtinės - t.y. 95 butelius per metus. Perkant tai po 25 litus už butelį, kaip parodyta plakate, per metus išleisite beveik 2400 litų. Štai Jums ir genialus pasiūlymas, kaip laimėti Apple! :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą